Along came Nelly...

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Mrs Unique - 27 februari 2010 17:42

Jaha, då har det allra första dödsfallet inträffat år 2010. Mamma hade messat mig redan igår kväll men märkte det inte förräns på morgonen. Det enda som stod var "Faster Gunni dog ikväll", min första tanke som flög genom mitt huvud var; " Vem är Gunni? Har jag ens träffat henne?". Jag messade och skrev att jag inte ens visste vem hon var, strax efter ringde telefonen, det var såklart mamma. Hon lät väldigt chockad över att jag inte visste vem hon var. Hon insåg snart att vi nog inte haft nån kontakt med henne alls sedan jag var liten, och att vi vart och hälsat på. Det var tydligen Kjelles mamma och Johns Gudmor, hon hade vart dålig redan på dagen, åkte in på sjukhuset på eftermiddagen och måste ha syrgas och annat men sen hade hon tagit farväl på kvällen.


Jag beklagar sorgen och hoppas på att delad sorg är lättare sorg. Ta hand om er.

Imorgon kan det vara försent...

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards