Along came Nelly...

Alla inlägg under januari 2011

Av Mrs Unique - 24 januari 2011 07:56

Det är så himla skönt att få börja i skolan igen efter en riktigt skööön helg. Hade värsta träningsvärken igår kväll efter en helg i full fart varje dag, fredag-söndag. 

Men nu ska vi ha svenska igen, om realismen. Måste dra men ska försöka skriva fler inlägg snart i veckan =)


  

Av Mrs Unique - 17 januari 2011 08:50

Ska snart ha kombinerad data-samhälla-dubbeltimme. tråååååkigt och jag känner mig lite slut ändå också men ändå på något sätt mer pigg än vanligt.

ska tydligen ha svenska prov eller nåt, har ingen aning eftersom han sa det när vi satt och jobbade utanför klassrummet =(


Hejhej!

Av Mrs Unique - 14 januari 2011 10:00

Att vara gravid såklart, hoppas innerligt att det ska ta sig så småningom så vi också ska få höra små tår mot golvet.

Många tycker förmodligen att man ska vänta med barn tills man har ett jobb och en färdig utbildning, men vaddå, man behöver inte planera allting i förväg allt blir ås mycket roligare om man är lite spontan. Det ordnar sig alltid, jag menar vi har tak över huvudet och jag har hunnit tänka så många tankar och bollat med maken och jag vet att allt ordnar sig sen isåfall. Eftersom jag aldrig hann få känna sparkar eller få en stor mage så är det det jag längtar efter så in i norden.





Av Mrs Unique - 13 januari 2011 15:45

...Är hemma i sängen med mina älsklingar som alltid skyddar mig mot allt ont.


 

Av Mrs Unique - 13 januari 2011 13:30

Ormar, män med mustascher, mörker, stalkers (varit utsatt för flera), våldtäktsmän, spindlar, småkryp, levande fiskar, djupt vatten eller vatten överhuvudtaget,m.m


 

Av Mrs Unique - 13 januari 2011 08:00

Min graviditet och giftermålet, de är de absolut bästa och finaste första sakerna jag gjort med min make.


   

Av Mrs Unique - 12 januari 2011 17:45

Socialfobin samt för mycket press på att göra bra ifrån mig och sen åxå när mensen dyker upp varje månad =(

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards