Along came Nelly...

Alla inlägg under augusti 2009

Av Mrs Unique - 31 augusti 2009 08:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mrs Unique - 29 augusti 2009 04:45

Nu snart sitter jag på båten till sverige med min man och svärföräldrar, mamma och mina yngre bröder. Ska över dagen lite snabbt och shoppa lite det ena och det andra...

Hoppas detta blir kul idag =) även om vi bara ska till Norrtälje

Av Mrs Unique - 28 augusti 2009 08:45


Vad tycker ni om adoption?rätt eller fel mot barnen?

Jag vill bli mamma till adoptivbarn i framtiden då jag har åldern inne,men jag vet inte från vilket land jag vill adoptera ännu,men man måste ju vara typ 25år innan man får ens börja fundera på adoption,undrar varför det är just 25-års gräns?

Men det är iallafall vad jag vill just nu,men alla psykologer håller på och säger att "ja, du är ju så ung så det hinner ändras många gånger än det". Tänkomdet inte ändras då? va,har ni inte ens tänkt den tanken än??då är det dags att göra det då!


Men saken är den att jag har funderat över detta sen jag var riktigt liten och alltid velat adoptera åtminstone EN liten flicka eller pojke...Och eftersom min kropp inte tycks vilja samarbeta med min mans spermier så är väl det enda utvägen än så länge....(har försökt i över ett år att få barn men det händer inget, utom ett par missfall, eller tror det var det iallafall, kändes och såg ut å så och mensen var riktigt sen).

Men jag skulle vilja ha fler egna barn tror jag åxå..men det tar vi som det kommer.

Av Mrs Unique - 28 augusti 2009 08:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mrs Unique - 27 augusti 2009 09:15

Som ni vet så gifte jag mig för ett par månader sen med min helt underbare man.

Och då kom ju den oundviklige frågan "ja,vad vill ni ha i bröllopspresent nu då?". Så det var bara till och sätt igång och fundera över det, det tog ett tag och de frågade oss igen och då var min man snabb och skoja med att vi ville ju ha en motionscykel!, men då sa de bara att vi sku få ringa om vi kom på nåt å sen blev det i allafall en motionscykel i slutändan. Igår fick vi den då de dök upp oanmälda vid vårt hus med cykeln.Så nu står den där i vardgasrummet och får allting annat att verka uråldrigt, med sitt moderna och super snitsiga utseende. Det är så skönt att bara sätta sig på och köra en stund. =)

(det är en Tunturi F20 för er som ville veta)

 XoXo Nikkita

Av Mrs Unique - 27 augusti 2009 09:00


Var till psyk för att prata me min läkare för ett tag sen. Hon ville naturligtvis att jag skulle börja gå till samma psykolog igen fast jag inte vill det, men "det är bara för att få livet att börja rulla igen, det har ju stått still i över ett år nu"....

Hon har säkert rätt men vi får väl se ska till psyk idag så...

Av Mrs Unique - 25 augusti 2009 10:15

Det har inte blivit någe bloggande de senaste dagarna på grund av att vi haft problem med virus på vår ena data och den här har inte haft virusskydd så vågade mig inte ut på nätet förräns det var fixat. Kanske ska få hem den gamla datan idag =))

Av Mrs Unique - 22 augusti 2009 18:00

Hur tänker man om man tycker det är okej att gå och våldta någon? Det har jag fortfarande inte lyckats lista ut.

Jag blev själv utsatt för flera våldtäkter av mitt ena ex, jag var dum och naiv som trodde att man skulle kunna lite på män som man tror man lärt känna men som senare visar det sig att det bara var en falsk personlighet de visat upp...istället rör sig tydligen helt andra saker i deras hjärnor. "Jag polisanmälde aldrig honom  i tanken att det blir ändå inget åtal eller nånting". Men jag lärde mig att förlåta och glömma honom och det han gjorde mot mig. Det är svårt och det tar väldigt lång tid, det är jag medveten om, men det är ingen idé att gå och hålla ilskan och smärtan inom sig för det är ingen annan som lider mer än du själv och de som älskar dej och vill stötta.

Helt ärligt, jag skulle ge vad som helst för att få veta hur man tänker i såna här fall...

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards