Along came Nelly...

Alla inlägg under juli 2012

Av Mrs Unique - 22 juli 2012 17:12

Fick en kommentar med en fråga om att hjälpa till att få ett modeforum att ta lite mer plats i cyberspace. men eftersom jag inte känner att detta är något för just mig, kanske

Så skulle någon av er som läser min blogg vilja hjälpa Mikael som driver ett modeforum, för modekunniga eller modeintresserade skulle det uppskattas. Och man har chansen att bli Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen.


http://forum.modekampanj.com



Av Mrs Unique - 14 juli 2012 08:51

Nu har det gått månader sen jag sist skrev på min blogg eller ens skrivit ett litet hej   


Men eftersom mina älsklingar ligger i sängen och sover just nu, så hinner jag passa på att skriva lite om vad som pågår/pågått i vårt liv de senaste månaderna.

Om fem dagar så blir Nelly hela 8månader och jag känner att jag inte riktigt hinner med i allt. Vi har varit stamkunder på barnpol. känns det som och snart ska vi dit igen, denna gång för att träffa en läkare och se vad vi ska göra härnäst för att Nelly ska slippa sina problem med magen. Hoppas verkligen vi slipper ge henne den där medicinen mer och så...

Hon sitter själv sen 2 månader tillbaka och kan nu vinka hej och hejdå. Säger Mamma och försöker ofta med pappa och Lolas smeknamn (vovvov), gillar inte så mycket att vara på golvet och lära sig krypa, vi får se hur hon väljer att göra  

Hon har börjat sitta i sandlådan och leka för ett tag sen och älskar att gunga och se på youtube. Blygheten satte in för några veckor sen och hon har även börjat dra sig upp till ståendes ibland då tillfälle ges   


På tal om annat ska vi lägga ut huset till försäljning i Augusti. Ska bli skönt men lite vemodigt; men detta passar inte oss just numed hus av flera orsaker, den största har att göra med studier och framtida flyttar.


Snart börjar skolan igen och jag ska försöka få igenom som så att jag läser ÅK2 kurserna bort och ett par andra kurser från ÅK3 samtidigt. Känns smartare att göra så då man har lite av ÅK2 kurserna i bakhuvudet och rätt färskt än.


Skulle säkert ha mycket mer att skriva om men jag kommer inte på något just nu. Hoppas verkligen jag finner tid för att skriva igen snart.

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards