Along came Nelly...

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Tredagarsfebern?!

Av Mrs Unique - 9 augusti 2012 09:00

I söndags kom febern på ovälkommet besök igen och denna gången visade det sig vara ett tredagarsmaraton med närmare 40 graders feber och kaskadspyor som resulterade i en pirrig och grinig unge som inte visste vad hon ville eller ej. Skönt att det nu är över och hon kan sova ostört. Vi tror att det botades med att visa upp burana-supparna som är stooora, för efter det blev mitt i allt frisk   

Inga tänder eller utslag i sikte ännu heller så vet inte alls vad detta handlade om. Men envisheten och viljan att bli självständig och lära sig gå är nu starkare än någonsin. Blir ett jäkla liv i luckan om man gör nåt som hon inte vill eller går med henne när hon vill det.haha


 
 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

11 november 2012 00:03

Behöver du en ny bilbarnstol??
Jag tävlar ut en i min blogg, en Britax!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-bilbarnstol-och-extratavling.html#comment

http://nilssonpettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs Unique - 2 december 2012 13:04

             En Cresent Diva i black DENIM via http://crescentbarnvagnar.se/blogg/  i deras "Hjulkalender"!! Du kan också vara med genom att klicka på länken, deras tävlingar pågår en vecka åt gången och denna ursnygga vagn kan du tävla o...

Av Mrs Unique - 22 juli 2012 17:12

Fick en kommentar med en fråga om att hjälpa till att få ett modeforum att ta lite mer plats i cyberspace. men eftersom jag inte känner att detta är något för just mig, kanske Så skulle någon av er som läser min blogg vilja hjälpa Mikael som drive...

Av Mrs Unique - 14 juli 2012 08:51

Nu har det gått månader sen jag sist skrev på min blogg eller ens skrivit ett litet hej    Men eftersom mina älsklingar ligger i sängen och sover just nu, så hinner jag passa på att skriva lite om vad som pågår/pågått i vårt liv de senaste månad...

Av Mrs Unique - 29 maj 2012 16:02


Jag blev utvald att prova VALIOS PROfeel produkter som buzzador och tänkte nu lägga ut mina åsikter     Redan förra veckans torsdag damp presentkortet ner i postlådan,som jag skulle köpa produkter för på S-market. Så redan på Fredags eftermiddage...

Av Mrs Unique - 10 februari 2012 15:46

...har varit u.n.d.e.r.b.a.r.a, jobbiga (mycket kolik och sena nätter), roliga och inehållit en del ledsna känslor... Men nu hoppas jag att det för N´s skull och för min egen familjs skull att det bli bättre med koliken och allt annat snart!! Nel...

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards