Along came Nelly...

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Mrs Unique - 13 augusti 2009 11:00

 Nu sitter jag ensam här och skriver medans min man sover. det är  alltid så att han kan sova hela dagen nästan medans jag inte klarar av att sova alls lika länge,fattar inte hur han gör det o.O

fast jag har inte alltid varit den morgonmänniska som jag är nu,men det kom väl i och med att man började jobba och så.

Idag, bara han stiger upp senare, så ska vi in till stan och kolla lite second-hand kläder. Jag gillar inte att köpa nytt när man kan hitta billigare och finare/bättre kläder begagnat. Men det var ett tag då jag kunde fara ner på stan och shoppa upp kläder för flera tusen kronor (eller flera hundra euro). Vilket resulterade i dålig ekonomi så jag hade ju inte så mycket pengar över till annat senare men det gjorde ju inget då man så länge bodde hemma... Man kanske skulle kunna säga att jag fick en släng av shoppingmani eftersom så fort jag hade fått pengar var de borta igen, och jag lånade även fr att kunna shoppa.

Låter ju helsjukt så här när jag läser det men det är väl bara till å ta till sig fakta =S

Sanningen kan vara smärtsam i vissa fall...

Fast nu vet jag inte vad jag ska skriva mer i den här bloggen.

Så Hopppas ni får en bra dag alla där ute =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards