Along came Nelly...

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Mrs Unique - 12 augusti 2009 19:15

Alltid,eller iallafall oftast så när jag ska gå till sängs och sova...det är då de "stora frågorna" dyker upp i mitt huvud och tvingar mig till att ännu en gång ligga vaken och fundera.

Frågor som; Varför gräset är just grönt och inte rött t.ex eller varför det bara är få förunnat att få friska och krya barn, jag menar är det inte meningen att alla kvinnor ska kunna få barn,var har det gått snett? Men om man bara ser sig omkring så ser man svaret överallt...Det är VI som är problemet, det är vi människor som förstört och manipulerat naturens gilla gång.

Tänk om nåt övernaturligt skulle hända som tvingar oss till insikt; får oss att inse att det vi gör just nu kommer förstöra för dem som kommer efter oss...Kanske det inte skulle vara för sent att ändra ödet, om ALLA bara insåg vad som är på väg att hända.

Också andra frågor som den gamla klassikern "hönan och ägget" vad kom först? Det är tydligen bevisat att ägget kom före hönan men det beror lite på hur man ser på det hela tror jag,det finns inget rätt och felsvar...

Å sist men inte minst;jag förstår inte riktigt folk som går runt och säger saker som att "det hjälper inte om bara jag försöker förändra saker och ting"  men tänk då åxå på alla andra som säger/gör samma sak.Tänk vad man skulle kunna åstadkomma om vi gick ihop som en enad trupp.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards