Along came Nelly...

Alla inlägg under december 2010

Av Mrs Unique - 11 december 2010 16:11

Nu sitter jag här med Lola då J åkte iväg till stan för att träffa några polare, dessutom har kaostankarna bestämt sig för att joina oss och det är väl kanske inte det roligaste, men det får gå helt enkelt.


Klockan är nu 20.35 och han skulle snart åka därifrån och Lola är totalt urväntad och grinig. 


Det var allt tror jag. BTW joina på karaokeparty.com

Av Mrs Unique - 10 december 2010 11:56

Snart får jag äntligen åka hem och vila!

Ska bli så skönt, känner mej dödstrött efter den här veckan. Måste dock plugga en hel del matte och svenska.


Ska kolla runt lite på Facebook och sen börjar lektionen igen.


Puss

Av Mrs Unique - 10 december 2010 10:03

Jag har suttit här sedan 10 och har ingenting att göra, tur det är snart lunch; kycklingsoppa med bröd! ska bli så gott. Men det blir ju lite såhär när man försöker vara duktig och gör alla uppgifter och lite till klara hemma, medans andra sitter och klagar på att de inte hinner med läxorna och så. ; )


ska dra nu!

ses snart igen!


Av Mrs Unique - 9 december 2010 16:30

Har nu suttit inne på en hemsida och battlat mot andra världen över i Karaoke....skitkul faktiskt. Ni borde pröva det. Men nu ska jag se till att alla får lite mat i magen och så vidare.


See you

Av Mrs Unique - 9 december 2010 10:43

Råkade missa att det var simning imorse på gympan, så jag satt i klassen och undrade vart alla andra vart. Efter en stund gick jag för att se vad vi hade för gympa...SIMNING på MARIEBAD!!...f*n nu kunde jag ha vart hemma å sovit jue. Men sen fick jag veta att jag inte var den enda som inte skulle simma och vi skulle sitta och göra kostkoll max typ i 2timmar, men det fanns ingen data ledig så då vart det att skriva en liten uppsats om "kosten och dess inverkan" :S

Nu har jag just vart och ätit lunch, nu matte, socialkunskap och svenska samt engelska!

See ya people!

Av Mrs Unique - 9 december 2010 08:29

Eftersom jag uppenbarligen haft uppemot 60 unika besökare senaste månaden kanske jag ska börja ge den här bloggen en knuff i rätt tiktning att ni som läser det här ska ha nåt att se fram emot? 


Vad skulle ni vilja att jag skrev om?

Av Mrs Unique - 9 december 2010 08:27

Funderar på om jag ska ändra min nuvarande inriktning mot en lite mer viktinriktad ställning kanske, Vad tycker ni mina 2 trogna läsaer??

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards