Along came Nelly...

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Mrs Unique - 12 augusti 2010 10:56

Nu är det äntligen dags att säga hejdå till socialfobin och hej till SoS som knackar på dörren!

Jag har bestämt mig för att det här klarar jag galant inget problem alls. Träffade igår Klass- & programföreståndaren Lotta tillsammans med Jonna som är studiehandledare. Min psykläkare skulle ha vart med men det gickfinfint med bara min man som fick hjälpa mig förklara för dem att detta skulle funka och vad som kan tänkas hända första dagen med mig och så, vill inte det ska bli en överraskning.

Det kommer bli väldigt mycket jobb med detta, men klarar de små 16åringarna det gör jag det med. Men skulle det vart för 5år sen skulle jag ha blivit underkänd, känns bättre att ha gått en annan utbildning samt jobbat och mognat ytterligare innan man ger sig in på detta.


 


Var även och gjorde teoriprovet för körkortet igår, det gick som en dans,tog endast 10minuter på sin höjd och hade felmarginal med hälften då jag var klar. Så det är bara uppkörningen nudå på måndag morgon klockan 8....huga! men det var ju den mest idealiska tiden med tanke på att jag INTE vill missa något i skolan överhuvudtaget. Efter det börjar skolan kl.9


 


Hoppas och tror verkligen på mig själv!


Hönsmamman

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards