Along came Nelly...

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Mrs Unique - 29 juli 2010 17:47

Ja, vad säger ni?

Jag tror på ingetdera. Men jag fattar inte varför man håller på och lurar i ungarna dessa saker. Vad har de för nytta av att tro på detta skit, säg som det är det vinner ni mer på, det kan jag lova. De kommer ju aldrig tro på detta tills de är vuxna anyway. Kyrkan vill bara ha skattepengar av dej, endast för att kunna lura i fler och fler att tro på en Gud som inte ens finns, och för att kunna upprätthålla denna sekt, För det är ju det de är.


Skulle de inte lyckas lura i småbarn att denna någon finns där uppe i himlen och sköter om allt, då skulle all religion gå i kras och alla krig skulle ju upphöra, ja iallafall dem som beror på religioner och att de inte kan ta till sig andras åsikter, vilket också grundar sig i dåligt självförtroende och föälrdrar som med sin uppfostran för fram att det bara finns EN riktig religion, och förstås är det den ni ingår i. "

Så du ska inte nu gå ut och tro på allt du hör, det de andra säger är bara skitsnack"... typ.

Såg i tidningen att allt fler går ur kyrkan, och att 2020 kommer endast 70% vara kvar som kristna, YEESSS!!!


Men det jag har funderat på är varför man helt frivilligt (efter hjärntvätt av föräldrarna) sätter sig ner och läser koranen/bibeln/etc typ 2timmar på morgonen och 2timmar på kvällen????? Patetiskt tycker jag.


Så kom igen nu alla, Gå ur kyrkan om ni känner som jag! hihi


//Hönsmamman

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Skapa flashcards