Along came Nelly...

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Mrs Unique - 6 mars 2010 08:32

Där sker det mycket som ingen nånsin kunnat tro, du kanske tror att du vet vad som finns därinne, men det vet varken du eller du eller du...Knappt jag själv.

Jag tänker inte tillåta mig själv att lita på andra personer som påstår sig vara mina vänner utom en person som jag vet att jag kan lita på,du vet vem du är.

Skulle ha gjort nåt kul igår om denna personen skulle ha iddas dyka upp vilket denne inte gjorde och inte fick man nån connection trots att vi smsade så nu tycker jag att det kan göra detsamma orkar inte hålla på¨å försöka när inte den ger nåt tillbaks.


Det känns verkligen bra att ha flera olika jobbintervjuer inbokade denna veckan som kommer. Men skulle verkligen vilja ha det som är inne i stan faktiskt. så man skulle kunna kombinera det med det andra jobbet jag har just nu.


XoXo Hönsmamman

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards