Along came Nelly...

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Mrs Unique - 12 september 2009 18:00

Var just in på mol.fi för att kolla om det fanns någe intressanta jobb som erbjöds men icke sa nicke...det fanns Nada!

Det börjar bli urjobbigt att bara gå hemma (har gjort det i över ett år nu) och vänta på att det ska dyka upp någon som säger att ja,vi vill att du jobbar för oss.då skulle jag vara superglad men hittils har alla nekat eller inte svarat alls. Och någon skulle höra av sig när det skulle finnas extrajobb, det är ju iallafall nånting! =)

Kvällen bör bli rätt lugn,ska hoppa i duschen och sen kanske krypa ner i sängen eller  gå en runda och sen mysa under täcket,får se vilket det blir.

xoxo Nikkita

Av Mrs Unique - 12 september 2009 08:15

Under alla de år jag har utövat sex så har jag aldrig använt preventivmedel av något slag (utom typ 5gånger under en vecka efter aborten då man måste avstå eller använda kondom pga infektionsrisken). Jag gillar heller inte att använda kondom och p-piller vill jag absolut inte ta med tanke på hur farligt det är; man kan ju dö av det!


Men jag säger inte att det är fel att använda p-piller eller kondom eller nåt annat,bara att jag inte vill det =) Tycks ju inte göra nåt att jag och min man har oskyddat sex hela tiden eftersom jag inte kan bli gravid just nu på grund av obalans i kroppen...SWEET!


Av Mrs Unique - 12 september 2009 08:15

Igår kväll var vi hem till Lina och Kåre, det var trevligt och så. Var ju så länge sen man såg dem ju, och så var Hjalle där åxå =)

Var även och handlade lite myssaker för helgen och så var vi förbi kiosken för att köpa tidningen åt Kåre på vägen hem...Mer hände det inte

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards