Along came Nelly...

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Mrs Unique - 20 augusti 2009 18:30

02.05.2009 kl.18.33

Vi tappar upp vatten i badkaret åt dej som vanligt,eftersom du för en stund sen var inne på toan och "dansade" och ville simma i badkaret som vanligt. Du hade börjat bli van vid vatten och fick inte panik varje gång du inte bottnade...Men just när du börjar göra framsteg med din vattskräck så händer det hemska....

Husse sitter på toaletten medan du står på badkarskanten med tassarna. Du får en konstig min i ansiktet som antyder på rädsla och ledsamhet....Du faller handlöst baklänges i badkaret och förmår dig inte vända dig på rätt igen...jag kommer springande i hundranittio för att ta upp dejmen sendet är som om du glömt bort allt vi lärt dig...och ditt ansikte ser inte ut som det brukade...

Du får vatten i lungorna och senare på kvällen försöker jag tvångsmata dej och lyckas tvinga i dej en liten knackkorv,det är allt.

Under hela natten då jag försöker sova så hör jag hur du rosslar när du andas och kämpar för att ens kunna andas, du tassar omkring i hela huset som ligger i mörker.det är hemskt att höra på men jag kan inte göra nåt,vi kunde bara avvakta sa veterinären.Det gör så ont i hjärtat av att höra dej plågas sådär.

03.05.2009 kl.06.15

Vi stiger upp och ser att nu är du inne på sluttampen av ditt långa, innehållsrika liv.

kl.07.10 Nu har vi fört hem dig till dina riktiga husse och matte med fler och din lilla valp. Får veta senare att du avled ganska snabbt efter att vi farit iväg på jobb....


Jag älskar dej och kommer alltid göra det, du var min värld, du var mitt allt!! <333

Av Mrs Unique - 20 augusti 2009 17:30


varför är det så att bara för att jag inte råkar ha mitt barn i livet längre så ska jag diskrimeneras? Jag HAR faktiskt erfarenhet av barn som inte många andra i min ålder inte har eller för den delen de som inte har egna barn heller har. 

Jag har faktiskt tagit hand om mina småbröder nästan ända från början till de blev 12 och 15år!! Det känns som om det skulle vara mina barn och det gör det ännu svårare att fara hem och hälsa på och se hur de håller på att bli vuxna...Jag vet att det inte är typ nån som fattar detta men så är det =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du kommer trivas!



Buzzador

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Lämna ett avtryck

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards